یه آدم شکسته تن

هر که رفت پاره ای از دل ما را با خود برد...اما...او که با ماست...او که نرفته است...از او بپرسید که چه می کند با دل ما !؟...

یه آدم شکسته تن

هر که رفت پاره ای از دل ما را با خود برد...اما...او که با ماست...او که نرفته است...از او بپرسید که چه می کند با دل ما !؟...

الووووووووووووووو سلام

الوسلام منزل خداست ؟ 

این منم مزاحمی که آشناست  

هزاردفعه این شماره را دلم گرفته است  

ولی هنوز پشت خط درانتظار یک صداست  

شما که گفته اید پاسخ سلام واجب است  

به ما که میرسد ، حساب بنده هایتان جداست؟  

الو دوباره قطع و وصل تلفنم شروع شد  

خرابی از دل من است یا که عیب سیم هاست؟ 

 چرا صدایتان نمی رسد کمی بلندتر صدای من چطور؟  

خوب وصاف و واضح و رساست؟ 

اگراجازه می دهی برایت درد دل کنم  

شنیده ام که گریه بر تمام درد ها شفاست ...

نظرات 3 + ارسال نظر
بیدل دوشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 23:41 http://sonnat.blogsky.com

با فرصت رمضان آپم. بلند شو بیا. متظرتما...

اومدم

علی سه‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 00:39 http://sybekal.mihanblog.com/

سلام ...
لینک شدی ...
اما ما آدمها باید بدونیم که این انتظار آدم سازه
و بدونیم چیزی که به آسانی بدست بیاد بسادگی
هم از دست میره!!!! ... شاید این انتظار به همین
خاطر باشه ...

یا علی ....

ممنون که اومدی
موافقم اساسی
شما هم لینک شدی

امین تقوی سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 19:05 http://nima-yooshij.blogfa.com

سلام

با تشکر از اینکه به وبلاگ ققنوس سرزدی و اونو لینک کردی نظر لطف شما بود.

من عضو خانه شاعران ایران و شاگرد قیصر امین پورم اینو برای تفاخر نگفتم خواستم بگم با مضمون شعرت شدیدا حال کردم

بازم به ما سر بزن
در پناه حق

قابل شما رو نداشت
مرسی که اومدین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد