یه آدم شکسته تن

هر که رفت پاره ای از دل ما را با خود برد...اما...او که با ماست...او که نرفته است...از او بپرسید که چه می کند با دل ما !؟...

یه آدم شکسته تن

هر که رفت پاره ای از دل ما را با خود برد...اما...او که با ماست...او که نرفته است...از او بپرسید که چه می کند با دل ما !؟...

مادر مرا ببخش فرزند خشمگین و خطاکار خویش را

دیروز قشنگ تر از همیشه شده بودی

حرفات با همیشه فرق داشت

آرامش خاصی بهم می داد

امروز هم ساکت تر از همیشه

چشمات مثل همیشه بود

همون طوری که من از نگاه کردن بهشون هیچ وقت سیر نمی شدم

همون طوری فقط انگار بسته بودیشون؟

شایدم خوابیده بودی !!!

تو خیلی وقت بود نمی دیدی

نمی دیدی چطور هر روز از قبل تنها تر می شدم

هر روز از قبل بهت بیشتر نیاز پیدا می کردم .

دوست داشتم بیشتر با هم باشیم

بر عکسه قبل که از هم دور تر و دور تر شده بودیم .

عزیزم می دونی الآن چقدر راحتی

بابت ندیدن

چشماتو ببند

با چشم باز ندیدن سخت بود

پس راحت و آروم چشماتو ببند .

تا نبینی چی کشیدی .

می دونی عزیزی بهم گفت آدم با بیماری گناهاش پاک می شه  

البته به شرطی که بعدش بمیره

می دونی عزیزم تو تموم این شرایطو داری

نمی دونم خدا می خواست تور و راحت کنه یا منو امتحان.

به هر حال دوریه تو خونه رو غم خونه کرده

چند سال پیش وقتی بزرگ خونتو از دست دادی چراغی روشن نمی کردی

تاریکی شده بود همدمت

حالا من همه کسمو از دست دادم بیا فقط بیا بهم بگو چی کار کنم

یادته نصیحتم می کردی می گفتی اگه من رفتم نباید گریه کنی

خندیدم و گفتم قول نمیدم

می دونی من هنوز باورم نمی شه رفتی

احساس می کنم الان پا می شی می گی صبح به خیر  

برگرد به خاطر خدا

اگه نیای دیگه هیچ وقت نمی خندم ....... 

خوابیدی بدون لالایی و قصه

بگیر آسوده بخواب بی درد و غصه

دیگه کابوس زمستون نمی بینی

توی خواب گلای اطلس نمی چینی

دیگه بیدار نمی شی با نگرونی

یا با تردید که بری یا که بمونی

رفتی و آدمکا رو جا گذاشتی

قانون جنگل و زیر پا گذاشتی

این جا قهرن سینه ها با مهربونی

توی غربت نمی تونستی بمونی

دلتنگی هامو به دل نگیر هوای دوری دلتنگم کرده

آخ که چه بدعادتیه تنهایی

از وقتی رفتی تازه معنای تنهایی رو چشیدم

نمی دونم اصلا شاید این وجودت بود که آرومم می کرد .

تازه فهمیدم کی بودی

همیشه ما آدما وقتی چیزی رو از دست دادیم قدرش میاد دستمون

که دیگه خیلی دیره

اما بدون دیگه بریدم  

مامان پاشو منو تنها نزار ؟؟ 

پاشو

نظرات 1 + ارسال نظر
بیدل پنج‌شنبه 14 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 22:10 http://sonnat.blogsky.com


بهت تسلیت میگم بابت مادرت. خدا رحمتش کنه. سعی کن بچه خوبی باشی براش. پیامبر میگه: ( هنگامی که آدم از دنیا میره عملش قطع میشه (‌و هیچ چیزی به اعمال خیرش اضاف نمیشه ) مگر در سه مورد: صدقه جاریه ( کاری عام المنفعه انجام داده باشه ) یا علمی که به دیگران سود رسانده باشد یا فرزندان صالحی که براش دعا کنند.
در مورد بیماری مامان هم این حدیث پیامبره که میفرماید:
(ما من مصیبة تصیب المسلمَ إِلاَّ کَفَّرَ اللهُ بها عنه حتی الشوکة یشاکها) هیچ مصیبتی به انسان نمیرسد مگر اینکه خدا آن را کفاره گناهانش قرار میده، حتی اگر خاری به پایش برود.
پس مریضی مامان کفاره گناهانش بود و مرگش مصیبتی بود که به تورسید و کفاره گناهان تو میشه. میبینی مامان حتی بعد از مرگش هم رحمته. خدا رحمتش کنه. خدا جاشو تو بهشت قرار بده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد